دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

چراغ قرمز

اصلن نمی‌شد که بگویم دوستت دارم 

 اما گفتم.  

گفتم:  

-دسته کلیدت یادت نرود.  

-پله ها لیزند.  

-باید مراقب باشی.  

-صبرکن تا چراغ قرمز  

سبزشود...  

«سیما یاری»

نظرات 9 + ارسال نظر
ندا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://ne-es20.persianblog.ir

زندگی را طی کن و انگاه که بر بلندترین قله زندگیت رسیدی لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیده اند...!
مخلصم...

ایندرا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

بگذار چراغها قرمز باشد اما تو مواظب خودت باش.... دربست تا مخلصی

نسرین شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام
منظورت چیه؟!
تو که می دونی من دیگه از سیاست اومدم بیرون و مملکت بدون من رو هواست!
سبز دیگه چیه
عشق فقط آبی!!! حتا پوکیده اش ! (بین خودمان بماند ما بازی را ۲-۱ باختیم !)

نسرین چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

میبینم که ...
سال نو مبارک! (با کمال پررویی!)

مجتبی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://man7.blogsky.com

ماهی قرمز در اب خفه شد بدون آنکه بداند من برای رها کردنش در آب چه کشیدم.

ایندرا دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

اصلن نمی شد بگویم دوستت دارم پس ...... همیشه چیزایی میگوییم که نباید بگوییم ..... بی خیال خودتو عشقه

A ز R ه H ر A اZ یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

باحال بود!

ایندرا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

سلامی چو بوی خوش آشنایی.. منکه مجری اول برنامه نیستم فقط می خواستم بگویم ...خیلی وقته ندیدمت همین کافیه واسه دلتنگی ....

ایندرا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

چطوری رفیق؟آپ نمی کنی؟ کجای دنیایی که یادت رفته حتا به دلتنگی های خودت گوش بسپاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد