دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

من دختر حوا

پیچیده شده در حریر بهترین لحظه ها و غرق شده در مرداب بدترین رنجها

اولین بار کتابم را برای حقوق مادرم(حوا)نوشتم که زیر بار تهمت تمامی برادران ناتنی ام (پسران قابیل)دفن شده بود.

آنان در دادگاه ذهن های حریص منجمدشان جرم مادرم را این گونه خوهندند:

  1. ضعیف:چون بعد از آدم خلق شد.
  2. بازیچه ی مردان:چون خداوند حوا رابرای رهایی ادم از تنهایی آفرید.
  3. نادان:چون اولین بار او گول ابلیس را خورد.
  4. شوم:چون باعث خوردن میوه ی ممنوعه شد.

و ما دختران حوا نیزبه وارث بودن متهم شدیم وحکم ما زنده به گور شدنمان طی هزاران قرن بود.

در تمامی این سالها از ما نه تصویر ماند نه خاطره ماند نه کتاب ماند و حتی نه صدا(تنها صدای مردهاست که می ماند)تنها یادگاری ما سکوت بود.چون طبق قانون تصویر قدغن یاد گرفتن قدغن خندیدن قدغن صدا قدغن.

تنها سیاه پوشیده ای ساکت پشت صد ها پرده؛به امضای هیئت داوران رسید(برادران ناتنی).

وحالا بعد از قیام هزاران ساله ی ما بعد از تلاش های بی وقفه ی حریص گونه مان خواهران نا تنی ام(دختران قابیل)برابری و آزادی و حیا را به تباهی فروختند.و ما شرمگینانه به نظاره ایم!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

ایول بابا
حس فمینیستیه خوبی داره.

حامد یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

سلام
چرا کنار قابیل هابیل را ندیدید!!!!! چزا عاشقی آدم و حوا را ندیدید؟ از همه مهم تر چرا مادر ناز ما بچه شیعه ها را ندیدی!!!!
چشم ها را باید شست!!!!
جور دیگر باید دید.....
والا ما پسر ها اینقدر هم که شما میگید بد نیستیم!!!!
اون چهار تا تهمت به حضرت حوا رو هم هر کی گفته الهی چشش در بیاد!!!! در ضمن هیچکس شما را محدود نکرده!!! فقط یه ذره دید باز می خواد که ببینید!! والا خدایی که حجاب را زینت زن قرار داده قطعا به حقایق وجودی زن اگاهه!!!! یعنی آگاه نیست؟؟؟
پناه بر خدا
موفق باشید
در پناه حق

والا ما پسر ها اینقدر هم که شما میگید بد نیستیم!!!!
من پسر قابیلی رو گفتم!!!
چرا به خودتون شک می کنین؟
در کنارش دختر قابیلی هم گفتم ولی به خودم شک ندارم.
لطفاً متنو از اول بخونین!!!

مهدی مقدر یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://zimaazma.blogsky.com

سلام قالب انتخابی خیلی باحالی داشتی. همین.... به ما هم اگه دلت خواس یه سر بزن . قدمتون رو سر و کله ........

سارا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://randeshod.blogsky.com

سلام
قدم رنجده فرمودی
با این مطالبت مهم نیست کی بیای اگه همن طور پیش بری
مهم اینه که اومدی
اسم وبلاگت بدون قسمت دومش هم قشنگه
خیلی زیبا بود
خیلی خوشحالم که پیدا شدی
حتما حتما بیشتر با هم آشنا بشیم
لذت بردم از نوشتت
ولی باید بیشتر و بیشتر بدونیم
من دختر کسی نبودیم.من خودمم.......با همه ی توسری ها و محرومیت ها

حامد دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام
امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی!!!! قصدی نداشتم!!!!! ولی خدایی نگاه چقدر خفن بر علیه ما پسرها بودی که مینا خانم شما رو مثله یه فمنیست دیده!!!!!!!
امیدوارم موفق باشی

ایلیا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://kafoor.blogsky.com

جوابیه مطلبت توی وبم هست!

من چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ق.ظ http://man7.blogsky.com

واسه تایتل این پست یه پیشنهاد دارم
؛بی انصافی محض؛

علی ف د شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام نادیا
این مطلب رو بخون:
http://symptom.persianblog.ir/post/43

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد