دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

بنویسیم موسوی  

 

 

بخوانند احمدی نژاد!!!  

 

ای کاش...ای کاش...ای کاش 

داوری...داوری...داوری در کار در کار در کار

کاشکی... کاشکی...کاشکی 

قضاوتی... قضاوتی...قضاوتی در کار در کار در کار 

 

  

فکر کنم دکتر کردان رای هارو ذهنی جمع و تفریق کرده  

اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

تلپاتی من!
منم که همینو گفتم
کاشکی
کاشکی
.
.
.

مهدی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://mahdi1842.blogsky.com

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد ، دل رمیده ما را انیس و مونس شد . بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقیش تهنیت باد .
این عید را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم
ز سر بیرون نخواهم کرد سودای محمد را
نمی‌گیرد خدا هم در دلم جای محمد را

پس از عمری که چون پروانه بر گِرد علی گشتم
در این آیینه دیدم نقش سیمای محمد را

به بینایی امیر عرصه تجرید خواهی شد
کنی گر سرمه‌ات خاک کف پای محمد را

جهان را سر به سر آیینه روی علی دیدی
علی خود آینه ست ای دل تماشای محمد را

محمد من رأی گفت و موسی لن ترانی دید
چه در دل داشت عیسی جز تمنای محمد را

شبی کآفاق را آیینه روی خدا دیدم
خدا می‌دید در آیینه سیمای محمد را

چطور آخر همین گوشی که جز دشنام نشنیده ست
شنید آخر به جان لحن دل آرای محمد را

چه باید گفت از آن شب، آن شب قدس اهورایی
که من با خویشتن دیدم مدارای محمد را

که می‌داند که یوسف با همین آلوده دامانی
شنید آخر ندای گرم و گیرای محمد را

شب صبح ازل پیوند رؤیایی تو می‌گویی
همین من دیدم آیا روی زیبای محمد را

سگ کوی علی هستم ولی دزدانه می‌بینم
علی بر سینه دارد داغ سودای محمد را
سارا مدیر وبلاگ خلیج فارس

طرفدار آقای احمدی نژاد جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://13l.blogfa.com

سلام
من و دوستام و خیلیلی دیگه نوشتیم :
احمدی نژاد و خوندن احمدی نژاد.

چرا شما سبزی ها ! فکر می کنین فقط رای و نظر شما درسته ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آزادی و احترام به نظر دیگران رو هم یاد دادین...آفرین!

ایندرا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.indera.blogfa.com

چیزی نیست کار همیشگی ماست افتادن از سکوی نداشته هامان سبز باشی وپایدار.

سبزی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

به سیب زمینیا بگین بابا احترام .به راستی که ریاست جمهوری سیب زمینی برازنده تونه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

مهراب سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام وب زیبایی داری

دکطر کردان درستره فکر کنم

شاد باشی عزیز

نورا جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام
خوشحال میشم به من هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد