دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

آسان بود

چقدر مشکل بودن٬آسان است.فقط کافی است تا از دیگران دور ماند و به این ترتیب هرگز به مخاطرات عشق٬ نا امیدیها و آرزوهای سرکوب شده رو به رو نخواهیم شد.

چقدر مشکل بودن٬آسان است.نیازی نداریم خودمان را نگران تماس های تلفنی با افرادی بکنیم که خواهان کمک ما و نیکو کاری ای که انجام آن ضروری می باشد٬کنیم.

چقدر مشکل بودن٬آسان است.کافی است تا وانمود کنیم در یک برج عاج بوده و هرگز یک قطره اشک نریخته ایم.کافی است در طول حیات و زندگیمان به ایفای نقشی بپردازیم.چقدر مشکل بودن٬آسان است!

نظرات 7 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری
به وبلاگ من هم سری بزن
http://hacktools.blogsky.com/

نگین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

ولی با همه اینا ...
وقتی که توی اوج فکر اینی که مشکل بودن چه آسان است
و اماده ای برای شروع
تا استارت کار رو میزنی
میگی : مشکل بودن چه مشکل است
چون عادت به نقش بازی کردن نداشتی !!

خاله آزی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ

اومدم لینکت رو بذارم توی فیووریت، دیدم آپ کردی
هر آدمی با توجه به تجربه های شخصی و دیدی که به زندگی داره، آسونترین راه رو برای خودش انتخاب میکنه. پس منظور تو از«مشکل بودن» هر چیزی که هست، ممکنه برای یکی آسون باشه و برای یکی سخت...
مثلا در مورد نیکوکاری، ممکنه شخصی خودش با رنج
و سختی و تلاش فراوان کم و بیش به چیزهایی که برای بی نیاز شدن از دیگران لازمه رسیده باشه، برای این شخص نیکوکاری (جز موارد خاص) سخته چون عملا به این کار باور نداره و حتی نوعی مانع برای پیشرفت جامعه میدونه، همون چیزی که باعث شده کشورهایی جهان سوم بمونند ولی کشورهایی که جلوی کلیسا ایستادند و منطقا مسائل رو بررسی کردند الان پیشرفته و مرفه باشن.

از طرفی برای شخص دیگه نیکوکار نبودن سخته چون احساس عذاب وجدان یا دلسوزی داره چون دیگران رو بی دست و پا و نیازمند میبینه.
پس هر آدمی هر جوری که راحته عمل میکنه چون همه آدمها اول خودخواهند و بعدا دیگر خواه.
موفق باشی عزیزم..بوس بوس.

رامین جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ

تبریک می گم وبلاقه جالبی داری

ایلیا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://kafoor.blogsky.com

معلومه با تجربه هستی

من چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ق.ظ http://man7.blogsky.com

من مهمم...... نتیجه ی کار مهمه
که شد این

فرزاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام شما نسبت به بلاگ من لطف دارید ولی آدم های بزرگ کنار ما همیشه هستند ماییم که از درک اون ها عاجزیم
باز هم منتظر حضور گرمتون هستم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد