دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

دختر حوا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

...

ستاره ها را بشکاف 

بافت شب زیبا نیست...

نظرات 10 + ارسال نظر
پری وش چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

به نام خدا و سلام
سبز باور سرزمین سرسبز
بزرگی گوید دوست پاسخ نیاز آدمی است
تمایل دارید کشتزار وب مرا با بذر محبت و دوستی اتان بارور نمایید
تا با سپاس خوشه هایش را برگیرم

منتظر حضور سبزتان هستم
بخت باز آید از آن در که یکی چون تو درآید
نظر شاد تو دیدن در شادی بگشاید



پری وش چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

راستی نادیا جون چه طوری فرم نظر دهی ام رو یه جوری بکنم که توش بشه نظر خصوصی هم گذاشت مثل بلاگفا یا میهن بلاگ؟؟؟

من چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://man7.blogsky.com

امیدوار بودم حداقل این حرفی که زده بودینو روش وایسین...درست مثل یه...../
چیزی که قبلا نبود و الان هم فهمیدم که نیست.
قبلا گفته بودم که ؛شاید؛ تمرین بزرگ بودنه......شاید مال این پست مجدد شما بود....شاید من آیندرو می بینم./
ولی به هر حال خوش اومدین.
----------------------
و اما در مورد پست....
کوچکترین اهانت به ساحت شب را تحمل نخواهم کرد.
از مهر نبرده ای نصیبی ای شب
داری به گلو بغض عجیبی ای شب
وقتی که تو میرسی همه می خوابند
بد جور میان ما غریبی ای شب

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ

نسرین پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.peiambar114h.blogfa.com

سلام عزیزم
از اینکه اینجا هم می بینمت بی اندازه آیم هپی.این شکلک ربطی به احساس من نداشت. من اینمالبته دقیقن اینمنه نه این یکی چطوره خلاصه همه به شکلی خوشحالیم .آخه اینجا آدم از تنهایی دق می کنه .خوبه قرار نیست همینجا چادر بزنیم نه؟؟نه غلام؟؟این تیکه غلامو سانسور کن!!ببخشید هر دفه برات یه فیلمنامه میام تو وبت.آخه احساس حق مالکیت یه جورایی می کنم.حتا به آن لواشک ها که می دانی وگاهی بی خبر ایتینگ می کنی .به ما میگن جامعه ی مستعلیسم ناسیو نالیسم گرا ناسلامتی.اگه سیاسی شده خیطش بزن.
بافت شب زیبا نیست ...OK ...چرا بلاگ اسکای گل ندارهبرات بفرستم.
راستی گفتم گل ،ss یادم آمد.تبریک.این قسمت فوتبالی رو سانسور کن. سیاسیه.بد جورم سیاه سیه ه ه ه .این داره می گه فقط تو!!!ساکتم نمی شه.

نسرین جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ

سلام
هیچوقت رو حرفی که زدی وای نس سا.چون ممکنه له بشه ودیگه حرفی برای گفتن نداشته باشی.
نقل از کتاب قورباقه را ول کن .

ِآرش چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

با شکافتن ستاره ها مشکل حل نمیشه... با شکافتن اتفاقی نمی افته...

ستاره شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

شب زیباست
ستاره ها زیبایند
و من ستارهایی را می شناسم که برای دیدنشان نباید شب را شکافت باید شب را فهمید

نسرین سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ق.ظ

ستاره هارا بشکاف
بافت شب زیبا نیست
مردم از بس شعر تکراری خوندم!!!!!!!!!!!
استقلال قهرمان شد و تو همچنان در خوابی


خواب نیستم
تو خبر نداری............
هعععععععععععععععععععععی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نسرین چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ

روز ها پس از آن کامنت بالایی گذشت....
سپس
جریان سبز همه را با خود آورد
درختان به رنگ طبیعی خود درآمدند
تاریخ ورق خورد
موسوی هم قهرمان شد
و
بگم؟؟؟؟؟؟؟بگم؟؟؟؟؟؟؟
تو همچنان درخوابی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد